15 49.0138 8.38624 arrow 0 arrow 1 5000 1 0 horizontal http://www.egaga.pl 300 4000
Jesteśmy blisko dzieci

Światowa premiera kolekcji Miniso i „Pory na przygodę!”

6 lutego 2019

Współpraca Cartoon Network z marką Miniso zaowocowała bogatą kolekcją produktów nawiązujących do serialu „Pora na przygodę!”. Nowości 6 lutego trafiły do sklepów na całym świecie.

Od Europy przez Azję i Afrykę, do obu Ameryk – kolekcja 264 gadżetów, przedstawiających takie kultowe postaci, jak Finn, Jake, BMO czy Królewna Grudkowego Kosmosu trafi na rynki aż 62 krajów. Wierni fani serialu będą mogli cieszyć się nowymi produktami, między innymi pluszakami, artykułami papierniczymi i różnego rodzaju akcesoriami, takimi jak plecaki i kosmetyki. Dodatkowo w najbliższej przyszłości obie marki planują rozszerzenie kolekcji oraz pozyskanie kolejnych rynków zbytu.
– Tak wielka skala działania wynika z olbrzymiej popularności “Pory na przygodę!” oraz jej ponadczasowego charakteru – mówi Vikram Sharma, Vice President of Cartoon Network Enterprises, Asia Pacific. -Miniso to świetny partner. Kiedy zwrócili się do nas z prośbą o wskazanie szeroko rozpoznawalnej marki, która nieustannie budzi pozytywne skojarzenia młodych fanów, „Pora na przygodę!” wydawała się być wyborem wręcz oczywistym – dodaje.
Dodatkowo, w tym miesiącu w sklepach Miniso pojawi się także nowa seria produktów z „Między nami, Misiami” innego tytułu należącego do Cartoon Network. Po udanym okresie sprzedażowym z początku współpracy w 2018 roku, na półki trafi ponad 200 nowych i ulepszonych gadżetów nawiązujących do zabawnego serialu.

O Turner International

Turner International odpowiada za takie czołowe marki jak CNN, TNT, Cartoon Network i TCM, jak również inne kanały oraz działalność nadawcy w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i regionie Azji i Pacyfiku. Nadaje kanały płatnej i darmowej telewizji, jak również dostarcza usługi poprzez Internet, współpracuje komercyjnie z różnymi partnerami przy przedsięwzięciach z dziedziny mediów; działa w porozumieniu z Warner Bros. i HBO, by zwiększyć globalny zasięg WarnerMedia. Turner odpowiada za 48 marek telewizyjnych nadawanych jako 180 kanałów, w 34 językach w ponad 200 krajach. Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu WarnerMedia.