15 49.0138 8.38624 arrow 0 arrow 1 5000 1 0 horizontal http://www.egaga.pl 300 4000
Jesteśmy blisko dzieci

NIVEA po raz drugi wybuduje 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw w całej Polsce

8 lipca 2016

Po dwóch miesiącach niestrudzonej rywalizacji, właśnie dobiegł końca drugi etap projektu „Podwórko NIVEA”, w którym do wygrania było 40 retro-nowoczesnych placów zabaw. Moc pozytywnej energii, wielka motywacja i ponad 14 milionów oddanych głosów – to właśnie one złożyły się na tegoroczną akcję. Spośród blisko 1 000 lokalizacji, które wzięły udział w konkursie, Polacy wyłonili 40 miejsc, w których jeszcze w tym roku powstaną „Podwórka NIVEA”. Teraz przyszedł czas na spełnienie marzeń lokalnych społeczności, czyli budowę wyjątkowych Rodzinnych Miejsc Zabaw.

Tegoroczna inicjatywa marki NIVEA, podobnie jak ta, z zeszłego roku, cieszyła się ogromnym powodzeniem. Do konkursu o Rodzinne Miejsca Zabaw zgłosiło się aż 978 gmin, spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych, które zapragnęły, aby w ich okolicy powstały wyjątkowe retro-nowoczesne place zabaw dla dzieci i dorosłych. Polacy przez dwa miesiące, od początku maja – do końca czerwca, każdego dnia głosowali na wymarzone ,,Podwórka NIVEA”, oddając łącznie ponad 14 milionów głosów!
Do wzięcia udziału w konkursie zachęcał Ambasador projektu, Mateusz Kusznierewicz – sportowiec i aktywny tata dwójki dzieci, który przyznaje, że udział w projekcie był dla niego wyjątkowym doświadczeniem: ,,Cieszę się, że mogłem być częścią tej wspaniałej inicjatywy. Sam czułem niezwykłą ekscytację kibicując mojej lokalizacji. Gratuluję zwycięzcom i wierzę, że zabawa na ,,Podwórkach NIVEA” zagwarantuje wielu rodzinom niezapomniane przeżycia”.

Podwórko_NIVEA_Statystyki

„Podwórko NIVEA” 2016 – podsumowanie
W tym roku społeczności lokalne kolejny raz udowodniły, że potrafią się mobilizować, aby wspólnie osiągnąć wymarzony cel. Przez osiem tygodni Polacy zachęcali do głosowania, tworząc dedykowane akcji profile społecznościowe, nagrywając filmy lub organizując specjalne wydarzenia w szkołach i bibliotekach miejskich. Jak przyznaje Katarzyna Milanovic, Genaral Manager NIVEA: ,,Jesteśmy niezwykle dumni, że po raz kolejny nasza akcja spotkała się z tak ciepłym przyjęciem. Fala pozytywnej energii, która w ostatnich miesiącach przeszła przez nasz kraj udowadnia, że takie inicjatywy są niezwykle potrzebne. Przez całą akcję obserwowaliśmy, jak mieszkańcy organizowali się nie tylko w swoich miejscowościach, ale również wirtualnie – na portalach społecznościowych. To właśnie dzięki nim, w Polsce powstanie kolejnych 40 Rodzinnych Miejsc Zabaw, które pobudzają wyobraźnię i pozwalają całym rodzinom spędzić aktywny czas razem”.

Mapa_Rodzinnych_Miejsc_Zabaw

www.NIVEA.pl/podworko i sprawdź czy Podwórko NIVEA powstanie w Twojej okolicy

Podwórko NIVEA na plaży
W tym roku po raz pierwszy ,,Podwórko NIVEA” zagości również na polskich plażach. Przez całe wakacje, w 10 nadmorskich miejscowościach marka NIVEA i Mateusz Kusznierewicz będą inspirować rodziców do aktywnej zabawy z dziećmi na plaży. Skimboard, rodzinny tor przeszkód czy tablica do nauki wiązania węzłów żeglarskich – to tylko kilka atrakcji, które czekać będą w specjalnych Rodzinnych Strefach Zabaw na plaży. Wszystkie aktywności wymagają współpracy, sprawności ruchowej, a także kreatywności i sprytu.  Co więcej, na plażowych Podwórkach NIVEA mogą rywalizować ze sobą drużyny z jednej lub z kilku rodzin, dzięki czemu pobyt stanie się doskonałą okazją do nawiązania nowych znajomości. Na tych, którzy o wychowaniu pragną dowiedzieć się więcej, czekają porady Ambasadora, Mateusza Kusznierewicza, który podpowie jak motywować dzieci, jak pobudzać ich kreatywność i rozwijać pasje. Więcej informacji na: „PODWÓRKO NIVEA NA PLAŻY”