15 49.0138 8.38624 arrow 0 arrow 1 5000 1 0 horizontal http://www.egaga.pl 300 4000
Jesteśmy blisko dzieci

10 sposobów na wielkanocne biesiadowanie. Jak „lekko” przeżyć święta?

23 kwietnia 2019

Wielkanoc to czas rodzinnych spotkań, biesiad przy stole, jedzenie pysznych potraw. Któż z nas nie czeka na świątecznego mazurka, sałatkę jarzynową czy żurek? Jak co roku świąteczne stoły uginają się od ulubionych potraw. Co zrobić, by ten wielkanocny czas kojarzył nam się z przyjemnością, a nie z uczuciem ciężkości i przejedzenia? Zanotuj sobie 10 istotnych wskazówek!

1. Zachowaj zdrowy umiar – pamiętaj o tym, że nie musisz spróbować wszystkich potraw. Zaplanuj sobie jakich produktów i dań nie możesz sobie odmówić, a które są dla ciebie obojętne i nie są twoimi ulubionymi. Nakładaj na talerz małe porcje. W ten sposób masz większą kontrolę nad ilością jedzenia.
2. Rozkoszuj się jedzeniem – konsumuj powoli, pamiętaj nie wszystko trzeba zjeść na raz.
3. Nie jedz niczego na siłę i odmawiaj bez skrępowania – jeśli kolejna porcja ciasta czy żurku przekracza możliwości twojego żołądka, po prostu podziękuj zdecydowanym tonem.
4. Odchodź od stołu – Po spożyciu głównego posiłku, wstań od stołu. W ten sposób unikniesz przegryzania między posiłkami.
5. Unikaj słodkich deserów i ciast. A jeśli chcesz już je zjeść to nie rób tego zaraz po głównym posiłku. Odczekaj trochę i daj czas organizmowi na trawienie.
6. Nie popijaj jedzenia.
7. Zmobilizuj rodzinę do wspólnych spacerów po świątecznych posiłkach – ruch jest najlepszym lekarstwem.
8. Doprawiaj świąteczne potrawy – majeranek, kminek, imbir, anyż to niektóre z przypraw, które wspomagają trawienie.
9. Zmodyfikuj świąteczne menu – Zamiast majonezu do sałatki jarzynowej dodaj jogurtu. Jeśli szczególnie w święta nie możesz się oprzeć ciastom, poszukaj przepisów na te o mniejszej zawartości tłuszczu i cukru. Tradycyjny cukier możesz zastąpić ksylitolem.
10. Wspomóż pracę swoich jelit! Najlepiej do tego sprawdzą się naturalne preparaty, które możesz kupić w aptece.

Do takich środków należy suplement diety Gastrolax Owoce & Błonnik. Oparty wyłącznie na naturalnym składzie wspomaga perystaltykę jelit: bogaty w figi, Calabacita, śliwki, tamaryndowiec, inulina, rabarbar. Nie zawiera senesu, nie powoduje biegunki.
Produkt jest także przeznaczony dla osób odchudzających się. Gastrolax Owoce&Błonnik występuje w formie smacznych kostek do pogryzienia. Każda jest oddzielnie pakowana, dzięki Fresh Box System, po otwarciu opakowania gwarantuje, że produkt jest świeży.

Gastrolax Owoce & Błonnik
Dostępny w dwóch opakowaniach 6 i 18 szt.
Dostępność: www.labpharma.pl